دستگاه تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف

دنیای امروز تا حد بسیار زیادی به محصولات پلاستیکی وابسته است. این محصولات به یک صنعت خاص محدود نشده و صنایع حیاتی بسیار زیادی را شامل می‌شود. برای مثال صنایع مهمی چون پزشکی، ساختمان سازی، هواپیما سازی،‌ ماشین سازی و… همگی تداوم خود را مدیون محصولات پلاستیکی هستند. دستگاه های تزریق پلاستیک مختلفی نیاز برای رفع این صنایع تولید شده اند که از جمله‌ی آن ها می‌توان به دستگاه تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف اشاره کرد.

سرانه‌ی استفاده از ظروف یکبار مصرف به شکل تصاعدی افزایش یافته است. با ظهور تکنولوژی تولید ظروف یکبار مصرف و آشکار شدن فواید آن برای افراد در تمامی جوامع، در تمام جنبه های زندگی دیگر حضور ظروف یکبار مصرف به امری طبیعی مبدل شده است. در رستوران ها و خانه ها،‌ تماما ظروف یکبار مصرف هستند که می‌توانند نیاز افراد را پاسخگو باشند. به دلیل اهمیت این نوع از محصولات پلاستیکی، دستگاه های تزریق این نوع ظروف راه خود را به تمام شرکت های خدمات تزریق پلاستیک باز کرده است.

 تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف

انواع ظروف یکبار مصرف و دستگاه های تزریق آن ها

در حال حاضر طیف وسیعی از ظروف یکبار مصرف با مواد اولیه ای همچون آلومینیوم، پروپیلن و الیاف گیاهی تولید می‌شوند. به همین منظور نیز دستگاه های تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف به سه دسته‌ی دستگاه های تولید کننده‌ی ظروف پلاستیکی، گیاهی، آلومینیومی و… تقسیم بندی می‌شوند.

مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  پلاستیک ها

تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

در گذشته از مواد اولیه ای به نام پلی استایرن برای تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده می‌کردند. با مشخص شدن ضرری که این ماده‌ی اولیه به سلامت انسان ها وارد می‌کرد، این ماده کنار گذاشته شد و به جای آن از پروپیلن استفاده می‌کنند. بنابراین در مرحله افزودن مواد اولیه، پروپیلن وارد دستگاه می‌شود.

از جمله دستگاه هایی که در پروسه تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مورد نیاز هستند می‌توان به دستگاه اکسترودر ورق، دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف، دستگاه لیوان جمع کن، کمپرسور هوا ۵ متر مکعب با ۱۰ بار فشار، چیلر ۵ تن جک ترموفرمینگ،‌ آسیاب پلاستیک دهنه ۸۰ و قالب ظرف اشاره کرد. در صورتیکه قالب لیوان را روی دستگاه دستگاه تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف نصب کنیم، می‌توانیم لیوان یکبار مصرف نیز تولید کنیم، بنابراین روی این دستگاه ها نام دستگاه تزریق پلاستیک لیوان یکبار مصرف پلاستیکی نیز می‌توان گذاشت.

دستگاه تزریق پلاستیک ظروف پلاستیکی

تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

جالب است بدانید که ظروف یکبار مصرف گیاهی را می‌توان با همان پروسه و دستگاه تولید ظروف پلاستیکی تولید کرد. بنابراین دستگاه هایی که برای تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی یا گیاهی ساخته می‌شوند دو منظوره بوده و هم ظروف پلاستیکی و هم گیاهی را می‌توانند تولید کنند.

مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  قالب گیری تزریقی چیست؟

دستگاه تزریق پلاستیک ظروف گیاهی

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با دستگاه تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف

دستگاه هایی که در پروسه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مورد نیاز هستند شامل دستگاه پرس ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، دستگاه رول کن آلومینیوم، دستگاه بازکن و دستگاه فیدر می‌باشد. ظرفیت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ۵۰ تا ۶۰ عدد در هر دقیقه می‌باشد و همچنین ۴۰ تا ۷۵ ضرب در دقیقه سرعت کار آن می‌باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک ظروف آلومینیومی

شرکت تزریق پلاستیک رنجبر با بهره گیری از بهترین دستگاه های تزریق پلاستیک ظروف یکبار مصرف در دنیا، با متریال های اولیه متفاوت نیاز مشتریان خود به تولید ظروف یکبار مصرف را برطرف می‌کند. کارگاه های این شرکت تماما با دستگاه های تزریق پلاستیک تجهیز شده اند و افرادی مجرب بر پروسه کارها نظارت دارند تا سفارش مشتریان با بهترین کیفیت و در اسرع وقت به دست آن ها برساند. برای اطلاع از تعرفه های تزریق پلاستیک می‌توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره مند شوید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 4 =