فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک

در ابتدای کار،‌ اول از همه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار شده است. این روزها شاهد این هستیم که موج زیادی از افراد به سمت راه اندازی شرکت ارائه خدمات تزریق پلاستیک روانه می‌شوند. دلیل آن هم استفاده‌ی روز افزون صنایع مختلف از قطعات پلاستیک می‌باشد. این صنایع کدام ها هستند؟ صنایع مهمی همچون هواپیما سازی، ماشین سازی،‌ ساختمان سازی، پزشکی،‌ ارتش و… همگی به وجود پلاستیک ها وابسته می‌باشند.

و اما انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک چرا اهمیت بالایی پیدا کرد؟ مهم ترین قسمت یک شرکت تزریق پلاستیک دستگاه های تزریق پلاستیک آن می‌باشد. ویژگی های ماشین های تزریق پلاستیک به شرکت ها این اجازه را می‌دهد تا تعداد تیراژ قطعات تولیدی را تخمین بزنند. این موضوع به فاکتورها مختلفی مرتبط است که همگی با بررسی دقیق ویژگی های یک دستگاه تزریق پلاستیک و همچنین دقت در خرید دستگاه مناسب قابل پیشبینی است.

در فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک نکاتی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن ها می‌توانید دستگاهی را برای شرکت خود خریداری نمایید که بیشترین هم خوانی را با خدماتی که ارائه می‌دهید داشته باشد.

انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک

 

چگونه دستگاه تزریق پلاستیک مناسب را خریداری کنیم؟

در اصول انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک برای داشتن انتخابی بهتر است قبل از آن موارد زیر را تعیین کنید:

  • ماشین و قطعات مورد نیاز برای برای قالب گیری را بشناسید. فرآیند درست خرید یک دستگاه تزریق با شناخت دقیق قطعه پلاستیکی که قرار است با این ماشین قالب گیری شود، شروع می‌شود.
  • نوع ماشین را انتخاب کنید. دستگاه های تزریق پلاستیک یا هیدرولیکی هستند، یا الکتریکی و یا هیبریدی.
  • به این دلیل که دستگاه های تزریق پلاستیک بر حسب تناژ نامیده می‌شوندریال تناژ مورد نیاز برای کلمپ را محاسبه کنید.
  • اندازه واحد تزریق (یا گرم مورد نیاز تزریق) را محاسبه کنید.
  • قطعاتی که در دستگاه تزریق قرار نمی‌گیرند باعث ایجاد مشکلات کیفی در قطعه، زمان تولید کم و خسارت به ماشین و قالب می‌شوند.
مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  ترمو فورمینگ چیست ؟

دستگاه تزریق پلاستیک

از طرف دیگر، در فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک، قطعه تولیدی باید شناسایی شود که شامل موارد زیر است:

  • نوع ماده پلاستیکی
  • وزن قطعه
  • ارتفاعX عرض X طول
  • میانگین ضخامت دیواره
  • موقعیت گلویی ها
  • ماکزیمم طول جریان از گلویی
  • زمان تقریبی تولید
  • کیفیت مورد نیاز
  • نیاز کمی قطعه یا تعداد مورد نیاز از قطعه

علاوه بر این اندازه قالب و وزن آن را نیز باید بدانید. اطلاعات صحیح به شما اجازه می دهد تا واحد تزریق مناسب، تناژ کلمپ مورد نیاز و نوع ماشین را بدرستی انتخاب کنید.

انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک

الزام داشتن انتخابی درست در فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک

بر اساس دستگاه تزریق پلاستیکی که در کارگاه تزریق پلاستیک یک شرکت وجود دارند، سفارش مشتریان پذیرفته می‌شود. اگر متخصصان یک شرکت خدمات تزریق پلاستیک از ویژگی های دستگاه ها اطلاعاتی نداشته باشند، و یا در فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک مناسب دچار خطا و اشتباه شده باشند، در این صورت نمی‌توانند سفارش مشتریان خود را برای آن ها آماده سازی کنند و این موضوع در باعث ایجاد تجربه ناپسندی در مشتریان شده و شرکت ها به مرور مشتریان خود را از دست خواهند داد.

مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  خط تولید ظروف یک بار مصرف

فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک

شرکت خدمات تزریق پلاستیک رنجبر مفتخر است اعلام کند که از بالاترین درصد مشتری مداری در بین رقبای خود برخوردار است. یکی از دلایل آن داشتن انتخاب و خریدی آگاهانه در فرایند انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک مناسب می‌باشد. متخصصان این مجموعه با داشتن آگاهی کامل بر ویژگی های دستگاه ها، مشاوره های خود را در راستای خدماتی که برای شرکت قابل انجام هستند را به مشتریان ارائه می‌دهد و سفارش آن ها را در اسرع وقت بدون هیچ کم و کسری به مشتریان تحویل می‌دهد. این موضوع کارنامه‌ی درخشانی را برای شرکت رنجبر در پی داشته که نشان دهنده رضایت مشتریان از خدمات این شرکت می‌باشد.

اگر قصد دارید هزینه سفارش خود را در شرکت رنجبر برآورد قیمت ساخت تزریق پلاستیک کنید، می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید و از متخصصان ما مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − دو =