هزینه تزریق پلاستیک

برای برآورد هزینه تزریق پلاستیک پارامترهای متعددی باید مورد توجه سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار قرار گیرد که بر اساس آن می توانند در هزینه ها تامل بیشتری داشته باشند. در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم.

عوامل موثر در هزینه تزریق پلاستیک

همانطور که پیشتر گفته شد زمان بندی مناسب تاثیر بسزایی در هزینه ، قیمت طراحی قطعه و قالب های پلاستیکی خواهد داشت. پس بنابراین اگر پروژه عظیمی را در دست دارید، بهتر است با یک برنامه ریزی مناسب و با آرامش خاطر روی قالب های پلاستیک زمان بگذارید.

ساخت قالب و تزریق پلاستیک به عوامل متعددی وابسته است که برخی از آنها شامل ابعاد قطعه، حفره های اصلی و جانبی قطعه که می بایست با تزریق پلاستیک پر شوند، کیفیت سطوح، جنس قطعه، مشخصات دستگاهی که عملیات تزریق پلاستیک را انجام می دهد و تیراژ محصولاتی که در نظر دارید تولید شوند می باشد. اما به طور کلی می توان گفت بیشتر بحث ابعاد قطعه و پیچیدگی های شکل ظاهری آن اهمیت دارد و پارامترهای دیگر بسته به این دو ویژگی اهمیت پیدا می کنند.

مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  آشنایی با مشکلات تزریق پلاستیک و چگونگی رفع آنها

"<yoastmark

هزینه های قالب تزریق پلاستیک

یکی از روش ها برای ساخت قالب تزریق پلاستیکی، قالب تزریق پلاستیک است. به این شکل که مواد پلاستیکی را داخل قالب هایی که از قبل فرم آن تعیین شده است تزریق می کنند و این مواد سرد شده و شکل قالب را به خود می گیرد. یکی از اولین روش هایی که برای تزریق پلاستیک مورد استفاده قرار می گرفته و اکنون نیز متداول است، طراحی قالب تزریق پلاستیک است.

امروزه به دلیل تنوع بیشماری که قالب های پلاستیکی دارند، تقاضا برای آنها بیشتر شده و اشکال بسیار متنوعی نیز برای قالب های آن موجود است. کارگاه پلاستیک رنجبر نیز می تواند هزینه تزریق را برای مشتری استعلام بگیرد و بر اساس نوع کار، قیمت ساخت قالب و قیمت تولید قطعه پلاستیک قیمت مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

بهتر است همواره روی پروژه های خود کنترل کافی را داشته باشید تا بتوانید زمان بندی صحیحی برای تولید قالب و ساخت و تزریق پلاستیک نیز بدست آید و بعلاوه شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی بتواند قیمت مناسب و درستی را به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 6 =