سفارش تزریق پلاستیک

برای سفارش تزریق پلاستیک شرکت های بسیاری در ایران وجود دارند که دارای تجربه و سابقه طولانی می باشند و محصولاتی با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین بهتر است قبل از خرید این قطعات و یا خرید دستگاه های تزریق پلاستیک برای راه اندازی شرکت و یا کارگاه برای قبول این نوع سفارشات به نکاتی توجه کرد و اطلاعاتی در مورد این کار و قیمت آن به دست آوریم.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه های تزریق پلاستیک

خرید این نوع دستگاه ها برای راه اندازی کارگاه و قبول سفارشات کار چندان دشواری نیست اما بهتر است در هنگام خرید به نکاتی توجه شود که این نکات عبارت است از:

یکی از کار های مهم برای خرید توجه به اندازه شات دستگاه است که اندازه آن کاملا به حجم قالب های پلاستیک بستگی دارد و اندازه این شات ها همچنین با حجم تولیدات رابطه مستقیم دارد.

تناژ دستگاه یکی دیگر از نکات قابل توجه است. تناژ در واقع نیروی وارد شده بر پلاتین ها است که هر چه این نیرو بالاتر باشد قالب ها در کنار یکدیگر بهتر قرار می گیرند و در نتیجه کیفیت نهایی تزریق بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.

اندازه پلاتین نیز در بهتر بودن دستگاه و نتیجه نهایی کار بسیار مهم است زیرا پلاتین ها به عنوان بازو هایی هستند که چندین تن انرژی ناشی از قالب های تزریق را می تواند در کنار هم نگه دارد.

مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  آبکاری پلاستیک چیست ؟

از دیگر نکات مهم خرید دستگاه ها

فاصله بین میله های رابط برای خرید دستگاه و سفارش تزریق پلاستیک از دیگر نکات مهم است این میله ها معمولا به صورت افقی در درون دستگاه ها قرار گرفته است که فاصله این میله بسیار مهم است و در فاصله بین پلاتین ها تاثیر می گذارد که می تواند شکل نهایی محصول را تغییر دهد. پس برای توجه به این نکته باید از متخصصین در این زمینه بهره برد.

شدت حرکت اجکتور ها در دستگاه بسیار مهم است و سرعت و شدت آن می تواند در تولید قطعات نهایی بسیار تاثیرگذار باشد و بدون وجود این قطعه دستگاه تزریق پلاستیک به درستی کار نمی کند.

قیمت دستگاه یکی از نکات مهم است که در هنگام خرید به آن توجه می شود. خرید یک دستگاه با کیفیت علاوه بر این که به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شغل و کار شما محسوب می شود می تواند شما را در تولید محصولاتی بهتر و با کیفیت تر کمک کند در نتیجه سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

سفارش تزریق پلاستیک
سفارش تزریق پلاستیک

عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق پلاستیک

عوامل بسیاری در قیمت سفارش تزریق پلاستیک و قطعات پلاستیکی موثر هستند و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن تعیین کرد بنابراین برای تعیین قیمت باید فاکتور هایی مورد بررسی قرار بگیرد.

مطاله این مطلب هم پیشنهاد میشود !  بازیافت مواد پلاستیکی

یکی از این فاکتور های موثر در تعیین قیمت قالب تزریق پلاستیک است به این معنی که شکل قالب در قیمت بسیار مهم است. زیرا هر چه اشکال هندسی قالب پیچیده تر و از خمیدگی های خاصی بهره برده باشد ممکن است که فرآیند تزریق پلاستیک را سخت تر و زمان بر تر کند بنابراین تولید و سرعت تولید این محصولات پایین تر می آید و قیمت بالاتری خواهد داشت.

عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت این محصولات جنس مواد اولیه مورد نیاز و تعداد قطعه های مورد استفاده است. هر چه کیفیت و تعداد مواد مورد نیاز بهتر و بیشتر باشد به طور طبیعی قیمت بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این موضوع قطعا جنس قطعات استفاده شده برای خودرو با نوع و جنس پلاستیک استفاده شده در بیمارستان و یا آزمایشگاه متفاوت خواهد بود. پس بر اساس نوع و جنس تعیین قیمت صورت می گیرد.

عامل مهم دیگر تعداد تیراژ این قطعه های پلاستیک است که هر چه تعداد تیراژ بالاتر باشد قیمت کمتر و هر چه تعداد تیراژ کمتر باشد ممکن است که قیمت بیشتری هم داشته باشد.

برای اطلاع از سفارش تزریق پلاستیک و قیمت ساخت تزریق پلاستیک آن می توانید از مشاوره های رایگان شرکت پلاستیک رنجبر بهره ببرید. همچنین این شرکت خود دارای کارگاه های با کیفیت با تجربه ای چندین ساله است که تولید کننده قطعات پلاستیکی بسیار عالی می باشد.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 15 =